Stuki i trzęsienie silnikiem 1.9 ALH

Zwiń
X
 
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts
  • Top-One
    Classic
    • 2015
    • 2

    Stuki i trzęsienie silnikiem 1.9 ALH

    a do czego to niby jest ?
    Niech Moc Będzie z Wami
  • marcins30
    Classic
    • 2013
    • 24

    #2
    Stuki i trzęsienie silnikiem 1.9 ALH

    Witam wszystkich.
    W mojej Skodzie Octavia 1.9 TDI 90KM ALH 2003r. Na rozgrzanym silniku (na zimnym jeszcze nie sprawdzałem) co jakiś czas coś stuknie i zatrzęsie silnikiem. Poniżej link do filmiku. Dodatkowo przy gaszeniu czuc że trzęsie karoserią. Prośba o weryfikację co to może byc?

    W YouTube możesz cieszyć się filmami i muzyką, które lubisz, przesyłać oryginalne treści i udostępniać je swoim bliskim, znajomym i całemu światu.

    Komentarz

    • alfik3000
      Drive
      • 2011
      • 95

      #3
      Według mojej oceny cały czas coś stuka. Podłącz się pod komp i sprawdź korekcję wtrysków, bo może któryś już niedomaga.
      Moje auto
      http://forum.octaviaclub.pl/viewtopic.php?t=58206

      Komentarz

      • marcins30
        Classic
        • 2013
        • 24

        #4
        Wtryski miałem wymieniane miesiąc temu. Po zakupie i problemach z przeładowaniem turbiny okazało się że wtryski są od 110KM i leją. Zostały wymienione na używane, zregenerowane, fabryczne. Kąt wtrysku mam ustawiony na około 81-86. Pytanie jak sprawdzic korekcję wtrysków? Jaka grupa w VAG-COM?

        Komentarz

        • Buli.31
          Drive
          • 2010
          • 82

          #5
          Z tego co pamietam w bloku 13 sprawdzisz korekcje wtrysków silnik musi byc rozgrzany

          Komentarz

          • przemik
            RS
            • 2012
            • 1610

            #6
            Czemu taki wczesny zapłon masz ustawiony ?
            Zrób logi statyczne koniecznie. Motor nie pracuje dobrze.
            Czy szklanki popychaczy i wałek byly kontrolowane ?
            Przemek
            DIAGNOSTYKA GRUPA VAG
            A6 C4 Avant 2.5 TDi AEL quattro
            80 B3 Limo 1.6 TD SB

            Komentarz

            • alfik3000
              Drive
              • 2011
              • 95

              #7
              marcins30, z tego co pamiętam, to optymalny kąt wtrysku mieści się w przedziale od 48 do 52, i przy takim ustawieniu silnik nie powinien tak twardo pracować.
              Moje auto
              http://forum.octaviaclub.pl/viewtopic.php?t=58206

              Komentarz

              • marcins30
                Classic
                • 2013
                • 24

                #8
                Poniżej logi statyczne i BS. Kąt wtrysku jest taki od kiedy kupiłem auto. Mechanik przy wymianie rozrządu mówił że jest lekko przyspieszony i może tak zostac, auto wtedy będzie zrywniejsze. Rozumiem jak zmienie na prawidłową wartośc poprawi się praca silnika?
                Jeżeli chodzi o stuki to mechanik osłuchał silnik i stwierdził że może to byc kończące się koło dwumasowe co potwierdza też trzęsienie się przy gaszeniu. Oprócz osłuchania, szklanki popychaczy i wałek nie były sprawdzane w inny sposób.
                Pytanie jakie są Wasze opinie na ten temat i w którym kierunku iśc dalej.


                Statyczne:
                Log (0 - 000)
                Log (1 - 004)
                Log (2 - 013)
                Log (4 - 007)
                Log (5 - 001)
                Log (6 - 003)


                Statyczne Basic Settings:
                Log (0 - 000)
                Log (1 - 004)
                Log (2 - 011)
                Log (3 - 003)

                Komentarz

                • przemik
                  RS
                  • 2012
                  • 1610

                  #9
                  Przemek
                  DIAGNOSTYKA GRUPA VAG
                  A6 C4 Avant 2.5 TDi AEL quattro
                  80 B3 Limo 1.6 TD SB

                  Komentarz

                  Pracuję...